20151031

re-quizzzz (dina version)

ting jeg lurer på som jeg vet og som jeg ikke vet og som jeg spør om fordi jeg kjeder meg/gidder ikke lese


topp 3 kjendis-crush? 
(ung) damon albarn, håkan, ryan gosling

fashion-inspiration/stilikon? 
spice girls/rebecca&fiona, sandra beijer, carrie (hår), beyonce (naken), menneske (elin i fucking åmål) osv

har du klina med en jente? 
ja ja ja, jaja.

noe bra vi skal gjøre i stockholm?
(forhåpentligvis) se siste james bond, skravle, spise evig frokost, chille, drikke.

hva vil du gå med på nyttårsaften? 
GULLkjolen jeg brukte i fjor! helst med hvite buffalos.




hvilken bok leser du? 
Sult (Hamsun), siste Natt&Dag (lol, sakteeee), litt The Collected Stories of Lydia Davis og veldigveldig masse pensum om kroppen & mat.

hvilken serie ser du på?  
Broen (s3).

3 ting du spiser du for tiden/har dilla på/cravings? 
Ny smågodt-mekanisme: Kjøpe alle forskjellige ting (salt lakris, (mest)sjoko, karamell, søtt, surt) og så spise minibiter av ALLE SMAKENE samtidig.
Dansk cottage cheese (bedre enn norske og sååååå mye bedre enn skotske)
oster !!

hva hører du på? (namedrop litt, a):
pretty pimpin - kurt vile
fight test - flaming lips
medicine hat - pond
hotline bling - drake
trap queen/679 - fetty wap
crimson and clover - tommy james & the shondells

albumer til mac demarco, drake, kurt vile, delillos, vernoica maggio, tame impala

3 ting du ønsker deg til jul?
- alle plater i hele verden som er nogenlunde bra
- evig cash flowwwwww for resten av livet VÆRSÅSNILL r det så mye å be om?????
- seng/vinterkåpe/buffalo-sko/ansiktskrem/kitchen aid/votter/bøker

et morobilde du liker av oss to + forklaring, por favor
klassisk Las Chicas Rocas (det heter bandet vårt, ja)-opptreden på TubaTuba-bandrommet, bare. ca 2011.

hva skal du i helja?
fredag - på skolen nå, trene, spise fiskekake (lol, gleder meg serr), tilbake på skolen. kanskje øl med noen?
lørdag - trene? lese litt (måååå), kanskje henge opp en lampe om jeg får hjelp? handle, bake, lage middag, spise bursdag-middag med noen favvojenter, drikke prosecco & dra ut!
søndag - ikke være for klein!!!!! leseleseleselese faen. spise smågodt for å hjelpe megsjæl.

kizz n hugs diva1001

Ingen kommentarer: