20151017

lørdan

fetty wap trap queen
evig soving og klining og tidspress alltid
og etterpå cookies og mer av det samme

vil bare meddele at dette forhåpentligvis er den eneste lørdagen i mitt liv jeg har grått/rødbrunt/sølv tørt hår MED tannkrem i. tenk at dette er meg???! :
åja har kanskje ikke skrevet det her men ja ble skamfarget (seff) hos frisøren og long story short har krisestemning-striper oppi der som ingen i hele verden skjønner hva gjør det for jeg har IKKE bedt om rødbrune klumper i toppen. skal ordne det på onsdag.

2 kommentarer:

ingen vet om denne bloggen sa...

hvorfor angrer du? :(
ja, fikk til første dagen! men arrangørene sier at det forhåpentligvis blir sluppet flere billetter snart. krysser fingrene for deg. ps jeg syns du er så pen!

dina sa...

men herrigud takka! :)))