20150309

your waitress was miserable and so was your food


story of my life; reduced <333333333 p="">
britiske ting som er ekte britisk og jeg spiser fordi jeg elsker alt som er britisk
- MAJJOOOONES
- te
- scones
- baked beans
- disse tullesandwhichene som er bare luft og bedrageri og setter seg fast i munnen. ok da bare nødløsning/om de er nedsatt. favvoen er den med egg, gressløk og sikkert litt mayo vil j tro
- mixers, jägerbombs, tennents, red stripes
- haggis
- fish n chips. tartare sauce <33333 p="">
ok da, det var typ ingenting. jeg nekter å røre halvparten av det TØYSET de finner på å servere her. en skottsk chippie (aka junkfoodsjappe) lukter som.... det lukter som sur og svett pomfri? og de spiser vassne, daffe, våte, tynne pomfris med ... kjøttfarse av uviss opprinnelse, valgfri saus (mayo, bearnaise, brun saus) og bordsalt på. jeg gir meg ende over.


klassisk chippie m gravy. det hvite dere ser er forresten revet cheddar ost som smelter (bittelitt) mens skottene stubler seg hjemover og så kan de kose seg da vettø.
trodde aldri jeg skulle si det, men takk Gud for kebab. hhe.

eksamen på onsdag abrkløw4æ198qihuadskjladlaø
rolig trippelfag, no biggie

Ingen kommentarer: